.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض خاتمی به میرحسین موسوی

سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی گفت: ولایت فقیه در مقابله با جریانهای فتنه پس از انقلاب اسلامی قدرت خود در اداره کشور و برون رفت از فتنه ها را نشان داد.

به گزارش ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری که 5شنبه شبدر محفل انس با قرآن اعضای بسیج جامعه پزشکی سخن می گفت با تشریح جریانهای فتنه در سی سال گذشته افزود: ولایت فقیه در جنگ تحمیلی و جریان فتنه پس از انتخابات قدرت خود در اداره کشور و برون رفت از فتنه ها را نشان داد.

خاتمی در ادامه با تشریح جایگاه و نقش ولایت فقیه در تحقق انقلاب اسلامی اظهارداشت: ملت ایران برکات ولایت فقیه را در انقلاب اسلامی دیدند و زمانی که حکومت طاغوت از صحنه ایران برچیده شد، ولایت فقیه به صحنه آمد.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه منحصر به بعد از انقلاب اسلامی و قانون اساسی نیست بلکه به قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد، ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس که تمامی جبهه کفر به ایران اسلامی حمله ور شد، کشور با مدیریت امام راحل (ره ) حتی یک روز هم رنگ بحران به خود ندید و در نهایت دشمن دست های خود را به نشانه تسلیم بالا برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر مدیریت کشور در زمان جنگ که جنگ با استکبار بود در دست هر کس دیگر به غیر از ولایت فقیه بود به طور قطع و یقین پیروز نمی شدیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هر چه از زمان فتنه ها می گذرد و از آن فاصله می گیریم عمق فتنه و زوایای آن روشن تر می شود افزود: نقش و مدیریت ولایت فقیه در اداره جنگ تحمیلی و فتنه سال گذشته از مهمترین نمونه های مدیریت اداره کشور توسط ولایت فقیه در طول سی سال گذشته است.

احمد خاتمی در ادامه خاطرنشان کرد: موضع استکبار تا قبل از نهم دیماه سال گذشته و پس از آن تماما حمایت از سران فتنه بود و آنها را مردم معرفی می کرد ولیکن پس از حضور مردم انقلابی در راهپیمایی 10 دیماه زمزمه تحریم ایران و حمله به ایران را شروع کردند که این نشان دهنده آن است که به فتنه و فتنه گران دلخوش کرده بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از عدم بصیرت برخی خواص در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: توده مردم از برخی نخبگان پیش افتادند و آنها نشان دادند که از نخبگان حوزوی و دانشگاهی در بصیرت و جریان شناسی جلوتر هستند.

امام جمعه موقت تهران نگاه مردم به ولی فقیه را نگاهی براساس محبت شرعی و ولایی دانست و افزود: آفرین بر این مردم که نگذاشتند به این انقلاب آسیبی برسد و با حضور خود در صحنه از ولایت فقیه دفاع کردند و بر صراط مستقیم ماندند.

وی، فتنه را به فتنه عادی و گمراه کننده تقسیم کرد و گفت: انقلاب اسلامی از ابتداء پیروزی تا کنون با شش فتنه مواجه بوده که برخی از آنها عادی و تعدادی نیز بسیار پیچیده و گمراه کننده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری "فتنه کمونیستها"، "فتنه ملی مذهبی ها"، "فتنه بنی صدر"،" فتنه منافقین"، "فتنه باند مهدی هاشمی" و "فتنه پس از انتخابان ریاست جمهوری" را شش فتنه مهم پس از پیروزی انقلاب تا کنون عنوان کرد.

سیداحمد خاتمی، فتنه ملی مذهبی ها را فتنه ای تشکیلاتی که حدود 9 ماه دولت را در دست داشتند ارزیابی کرد و اظهار داشت: آنها خط امام را قبول نداشتند و امام راحل با تیز بینی بسیار با آنها رفتار کرد.

امام جمعه موقت تهران، فتنه باند مهدی هاشمی و فتنه سال 88 را از فتنه های بسیار پیچیده دانست و افزود: در متن فتنه مهدی هاشمی کسی بود که به دلیل جایگاه علمی و سیاسی ای که داشت با مخالفت خود باعث خشنودی دشمنان شد و متاسفانه تا کنون بسیاری نیز از این فتنه بیرون نیامده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص فتنه پس از انتخابات گفت: در این فتنه کسانی به صحنه آمدند که تمام آبرو و حیثیتشان از امام راحل (ره) بود و خود را نخست وزیر امام معرفی می کردند اما شمشیر بر علیه آرمانهای امام خمینی (ره) کشیدند.

وی افزود: کسانی که با فریاد امام امام خود گوش همه را کر می کردند امروز امید دشمنان شده اند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر از سخنان خود با بیان روایتی مهمترین نگرانی پیامبر اسلام (ص) را ترویج شکم بارگی و شهوت رانی در جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سال 76 بحث ثروت های باد آورده را مطرح کردند و فتنه اخیر را ناشی از ثروت های باد آورده که با روابط و ارتباطات ناصحیح بدست آمده معرفی کردند.

سید احمد خاتمی با ابراز تاسف از ترویج بی بندو بارگی در کشور از سوی برخی جریانها افزود: یک برنامه حساب شده در عرصه بی بندو باری و گسترش بی حجابی در کشور در حال انجام است و جای نگرانی دارد که برای مقابله با این مساله یک برنامه و مدیریت حساب شده ای وجود ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما نباید برای خوش آمدن این و آن و اینکه در آینده هم در قدرت باشیم دینمان را فدا کنیم و در برابر گناه سکوت کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.